מאז שקבלתי את ההחלטה הגורלית לשינוי בחיי אני מאושרת. מאושרת. אין לי מלה אחרת. מאז שהכרתי את עולם הספורט אני גאה לסכם- סיכום ביניים – את התקופה המשמעותית בחיי:

1. ירדתי כ- 20 ק"ג. זה לא היעד הסופי שלי אני רוצה להשיל מעליי עוד כמה ק"ג מיותרים.

2. לפי דעתם של הקרובים אלי אני נראית היום צעירה בלפחות 10 שנים מכפי שנראיתי לפני שהתחלתי להפחית ממשקל גופי.

בטווח של כמה החודשים האחרונים בכל מה שאני עושה אני שוחה בים המחמאות האין סופי מהאנשים אשר אני פוגשת בדרכי. השינוי שחל בי מעורר השתאות בקרב מכריי.

3.בריאות.בכל מה שקשור לבריאות שלי אני מאוד גאה!

אני מבקשת לעדכן שלחץ הדם והכולסטרול הגבוה שהיה לי כיום במצב מאוזן ללא שימוש בתרופות כלל. זה כמעט כמו נס רפואי שקרה לי, אין לי מילים אחרות לתאר זאת. אני אדם בריא לחלוטין ומאושר!!! לאישה בגיל המעבר תרופות שונות נגד כולסטרול אשר נלקחות לפני השינה אינן מותירות אופציה לשינה שלווה. כיום בחיי החדשים אני ישנה היטב, לילה שלם בשקט ובשלווה. המתכון פשוט מאוד: ה"מרשם" הוא האימון ואכילה נכונה ומאוזנת. נכון הרבה יותר נעים מאשר תרופות?

זאת ועוד – כמעט שכחתי – הצרבת נעלמה. ושוב אני לא מתעוררת בלילה מנדודי שינה – איזה כיף פשוט לישון!

4. ספורט

אני ממשיכה להתאמן בקבוצה בהדרכה של המאמנת המצוינת שלי, אורלי הופמן-בר, שלוש פעמים בשבוע, כל אימון נמשך כשעה וחצי ומורכב משילוב של תרגילים לחיזוק כללי של כל הגוף. בשפה מקצועית אימונים אלה נקראים "אימונים פונקציונליים". סיכום של חצי שנה אימונים מהווה לא רק ירידה משמעותית במשקל אלא גם ירידה באחוז השומנים ועלייה במאסה של השריר. בזכות אימונים מקצועיים ואיכותיים שאני עושה, הגוף הופך מוצק וגמיש.העיסוק שלי בספורט מעורר את חילוף החומרים ומשפיע גם על חידוש עור הגוף שנראה הרבה יותר צעיר בשל תחלופת התאים המיטבית. בקיצור, ספורט שווה גוף ונפש בריאה וצעירה. כמובן, יש צורך לסייע לעור,ואני עושה זאת על ידי שימוש בפילינג ובקרם לחות. אגלה לכם סוד: הוער שלי מוצק ויציב ולא ניכרים בו כלל סימני הידלדלות ורפיון.

כיום אני נמצאת במצב פיזי מצוין ,הולכת הרבה ומהר ברגל מבצעת בקלילות אתגרים פיזיים ביום –יום, עולה במדרגות בקלי קלות ונזכרת בחיוך כיצד לפנים הייתי מתנשפת בכבדות בעשיית מאמצים פיזיים קלים.

5. עור הפנים

אני כל הזמן חושבת על שינויים ותהליכים בגופי המשתנה והגעתי להבנה שהאימונים האינטנסיביים משפיעים לטובה גם על מראה עור הפנים והצוואר. בזמן האימונים כל הגוף, לרבות הפנים, מזיע, והפנים מאדימות ממאמץ, בעיקר באימוני כוח. זה טוב או רע? אני בטוחה שטוב, מתברר, כי כאשר אנחנו מזיעים – הגוף מפריש דרך העור רעלים ושומר על איזון של מים ומלחים וכן, הסומק שנראה על הלחיים משפר את זרימת הדם ומאפשר תחלופת תאים. במילים אחרות: מראה עור צעיר ובריא. בשביל אלה ששכחו, ודאי בשביל מי שלא למדו: עם הגיל, בחלוף השנים, קצב תחלופת התאים מואט, וזה גורם ראשון למראה עור מבוגר.

6. אני משנה סגנון.

הוצאתי מהארון את כל הבגדים מחיי הקודמים. פינתי מדפים ואת אזור התלייה בארון בשביל שמלות, חולצות, מכנסיים אלגנטיים וצבעוניים המתאימים יותר למראה החדש שלי, במידה קטנה יותר.

כעת אני קונה לעצמי בגדים יפים וצמודים חלום שלא האמנתי שיתגשם.

שמלה… לא יכולתי להרשות לעצמי ללבוש לפחות בשמונה שנים האחרונות והללויה! רכשתי שמלה! הייתם צריכים לראות איך בעלי היה מאושר בפעם הראשונה שהרשיתי לעצמי ללבוש שמלה חדשה ואלו המילים שלו "כמה מתאימה לך השמלה לא ראיתי אותך המון שנים כל כך אלגנטית".

אותו דבר אני יכולה לומר בכל מה שקשור לנעליים. עודף משקל ורגליים נפוחות היו סיבה להרגל שלי שנמשך שנים לקנות "נעלי סבתא" שטוחות ללא עקבים .עכשיו כשאני שוקלת פחות עשרים קילו והרגליים שלי לא מתנפחות הן חטובות ויפות יש לי חשק לעמוד על עקבים כמו לפני שנים רבות. כיום כאשר אני בוחרת נעליים אני יכולה לבחור נעליים לא רק נוחות אלא גם יפות ואלגנטיות.

ואלו החדשות הטובות שלי להיום:

לסיכום של תקופה נהדרת זו בחיי אני רוצה לומר שהכי חשוב זה הרגל. אורח חיים, ספורט ותזונה נכונה נהפכולחבריםטוביםעבורי. מאוד חשוב לציין כאן חברים, חשוב לשלוט על מה ששמים לנו בצלחת והחיים האלו מאוד מוצאים חן בעיניי בגלל שאימוני ספורט מעניקים לי שמחת חיים ותזונה נכונה יכולה להיות גם מאוד טעימה אני ברצון אשתף אתכם במתכונים טעימים ובריאים מהתפריט שלי.

1.06.2015

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *